Yeditepe Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü mezuniyeti sonrasında, profesyonel iş hayatı devam ederken Marmara Üniversitesi – BMI marka yönetimi ve stratejik pazarlama micro MBA programını tamamladı.
Sektörde marka bilinirliği, pazar payı ve ciro olarak gayrimenkul sektörünün en büyük oyuncularından olan markalarda yaklaşık 4 yıl satış süreçleri yönetimi ve 12 yıl pazarlama, satış ve kurumsal iletişim alanlarında çeşitli yöneticilik pozisyonlarında çalıştı.
4 farklı markada, 7 farklı orta ve üstü düzey yöneticilik pozisyonlarında, 16 yıllık yöneticilik deneyiminde yetkin ve kalabalık ekipleri yönetme tecrübesi yanı sıra, 10 bölgede 40’tan fazla yeni geliştirilen, inşaatı devam eden veya tamamlanan projelerin ürün geliştirme, satış ve pazarlama yönetimi süreçlerinde yer aldı.
Gayrimenkul sektöründeki ilk online satış sisteminin kurulması, alt marka yaratılmasına, satış performans birincilikleri, en iyi pazarlama kampanyaları finalleri , sektörde olmayan yenilikçi kampanyaların kurgulanmasına, marka bilinirliği/beğeni birincilikleri , cirosunu en çok arttıran markalar ve altın örümcek web ödülleri gibi birçok ödül ve başarılı proje yönetimini ekip arkadaşları ile birlikte gerçekleştirdi.
Uludağ Üniversitesi İktisat Bölümü mezuniyeti sonrasında yüksek lisansını Amerika Birleşik Devletleri’nde Brooklyn College Ekonomi Bölümünde tamamladı. Kariyerinin ilk yıllarında Amerika Birleşik Devletleri’ndeki işletmecilik tecrübesinden sonra, gayrimenkul sektörünün lider markalarında 6 farklı şirkette satış, pazarlama, ürün geliştirme, site yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında orta ve üst düzey yönetici olarak görev yaptı.
20 yılı aşkın yöneticilik geçmişinde 21 farklı orta ve üst gelir grubuna hitap eden markalı gayrimenkul projelerinin ürün geliştirme, satış, pazarlama ve site yönetimi süreçlerinde görev aldı. Kariyerinin son 5 yılında, Türkiye’nin önde gelen gayrimenkul geliştirici firmalarının, pazarlama ve satış operasyonlarını outsource ve exclusive iş modeliyle yönetti. Kariyerinde birçok Emlak Konut projeleri içerisinde sektörün en çok satış yapan projesi, pazarlama reklam kampanyaları ödülleri ve yurt dışına toplu satışlar gibi başarıları bulunmaktadır.
Gayrimenkul sektöründe birçok markada 15 yılı aşkın deneyime sahip olan Funda Akpınar, markalı gayrimenkul satış yönetim süreçlerinin tüm aşamalarında etkin rol almıştır. Satış operasyon yönetimi, müşteri analizi, pazar analizi, proje lansman yönetimi, fiyatlandırma stratejileri ve satış sonrası hizmetler, konularında derin bir uzmanlığa sahiptir.
Funda Akpınar, satış süreçlerinde yalnızca hedef odaklı değil, aynı zamanda müşteri memnuniyetini ön planda tutan ilişki temelli bir yaklaşım benimser. Ekip motivasyonunu yüksek tutarak müşterilerle güvene dayalı bağlar kurar ve hizmet verdiği kurumları en iyi şekilde temsil ederek, markaların sürdürülebilir başarısına katkı sağlar.
Analitik düşünme becerisi, empatik iletişim tarzı ve güçlü koordinasyon yeteneğiyle, satış süreçlerinin her aşamasında fark yaratan stratejik çözümler üretir.
Pazarlama, kurumsal iletişim ve satış geliştirme alanlarında ajans ve marka tarafında 15 yılı aşkın deneyime sahip olan Gürkan Gürtürk, markalara stratejik vizyon kazandıran bütüncül yaklaşımlarıyla tanınır. Kariyeri boyunca gayrimenkul, teknoloji, gıda ve üretim sektörlerinde fark yaratan projelere liderlik etmiş, farklı disiplinleri tek bir yaratıcı strateji altında birleştirmeyi başarmıştır.
Gürkan, yenilikçi ve analitik düşünme gücünü yaratıcı içgörülerle harmanlayarak markaların hem ticari performansını hem de algısal değerini artırmaya odaklanır. Ekip yönetiminde ilham verici, iş geliştirme süreçlerinde yenilikçi, pazarlama vizyonunda ise her zaman veriye ve insana dayalı bir yaklaşım benimser.
Dijital pazarlama, strateji geliştirme, marka hikayesi oluşturma ve entegre pazarlama planlaması konularındaki deneyimiyle, ProLink Consulting’in büyüme vizyonuna yön verir; markaların sadece bugününü değil, gelecekteki konumlarını da inşa eder.
İşletme Yönetimi mezunu olan Hamed Haddadian Shad, uluslararası satış ve pazarlama alanında 10 yılı aşkın deneyime sahiptir. Global gayrimenkul pazarında edindiği bilgi birikimiyle, farklı ülkelerden yatırımcıların güvenini kazanmış ve yüksek değerli satış süreçlerini yönetmiştir.
Profesyonel satış teknikleri, B2B pazarlama, dijital pazarlama ve kültürler arası iletişim alanlarındaki uzmanlığını birleştirerek, markaların uluslararası pazarlarda güçlü bir marka bilinirliği oluşturmasına ve satış hedeflerine etkili biçimde ulaşmasına liderlik eder.
Stratejik vizyonu, pazarlama tecrübesi, analitik bakış açısı ve çok kültürlü liderlik tarzıyla, ProLink Consulting’in hizmet sağladığı markaların global satış stratejilerini yönlendirir, uluslararası ölçekte sürdürülebilir büyümesine katkı sağlar.
Endüstri Mühendisliği mezunu olan Batuhan Kaya, yurt içi ve yurt dışı farklı sektörlerde edindiği deneyimlerin ardından gayrimenkul alanında uzmanlaşmıştır. Yurt içi ve yurt dışı satış yönetimi, satış sonrası hizmetler, iş geliştirme ve yatırımcı ilişkileri konularında güçlü bir bilgi birikimine sahiptir.
Eğitiminde edindiği mühendis bakış açısını satış yönetimi stratejilerine entegre ederek süreçleri daha verimli ve ölçülebilir hâle getirir. Müşteri ihtiyaçlarını doğru analiz etme, pazar analizi, ürün konumlandırma, satış geliştirme ve yatırım değeri yaratma konularında yenilikçi yaklaşımlar geliştirir.
İtiraz karşılama, satış kapama teknikleri, analitik düşünme yeteneği ve sonuç odaklı iş yapış şekliyle, ProLink Consulting ekibinde markaların büyüme hedeflerine ulaşmalarına katkı sağlayan stratejik çözümler üretir.
Tüm paydaşlarımızla olan ilişkilerimizin merkezine sevgi, saygı ve güven vardır. Müşterilerimize ve iş ortaklarımıza karşı her zaman açık, dürüst ve güvenilir bir yaklaşım sergileriz. Verdiğimiz sözlerin arkasında durur, ilişkilerimizi uzun vadeli bir anlayışla yönetiriz.
Doğru insanları, kurumları ve doğru projeleri bir araya getirerek değer yaratırız. İş ortaklarımız ve müşterilerimizle güçlü, sürdürülebilir ilişkiler kurarız. İlgili paydaşlarımızın katılımını sağlayacak ortamları oluşturur, farklı fikirlere değer verir, iş birlikleri ile en yüksek faydayı sağlarız.
Güven, müşterilerin, iş ortaklarının ve çalışanların şirkete duyduğu bağlılığın temelini oluşturur. Tüm ilişkilerimiz sözünde durma, yükümlülükleri yerine getirme ve şeffaflık üzerine kuruludur.
Hem iç operasyonlarında hem de iş ortaklarına / müşterilerine karşı hesap verebilir olmayı ilke edinir. Her adımda, alınan kararların sorumluluğu, şeffaflık ve etik değerler ile birlikte hesap verebilir bir şekilde gerçekleştirilir
Yenilikçi düşünme, dinamizm ve sürekli gelişim, sektördeki rekabetin ötesine geçebilmek için temel bir değerdir. Her aşamada terzi işi yenilikçi çözümler arar ve sektördeki trendleri takip ederek projeleri geleceğe yönelik tasarlanmasını sağlar. Alanında uzman ve profesyonel insan kaynağıyla, marka değerlerine bağlı kalarak hizmetimizin sürekli geliştirilmesi için tükenmeyen bir enerjiyle her zaman daha iyisini aramak
Fikirlerimizi özgürce dile getirir,sorumluluk alır, aksiyona geçeriz. Aldığımız her aksiyonda coşku, heyecan ve azimle gönülden inanarak harekete geçeriz.
Mimari tasarımdan satış sürecine, satış sonra hizmetlerden site yönetimine kadar en yüksek kaliteyi optimum fiyatlarla sunmayı hedefleriz. Mükemmeliyetçi yaklaşım ile sektördeki en kaliteli hizmeti sağlamaya çalışır. Satışın ötesinde, hizmet verdiğimiz markaların ve projelerin uzun vadeli başarısına katkıda bulunuruz.
Proje tasarımından satış sonrasına kadar her adımda, müşterilerin ihtiyaç ve beklentileri göz önünde bulundurulur. Müşteri geri bildirimlerine hızlı ve etkili çözümler üretiriz. İş ortaklarımıza yakın olmak, onların beklentilerine uygun risk-getiri analizini doğru yapabilmek, bu analiz doğrultusunda varlıklarını artırmak amacıyla gerekli kalitede hizmet verebilmek
İşbirliği ve ekip çalışmasına büyük önem veririz. Tüm paydaşlarla güçlü işbirlikleri kurarak başarıya ulaşırız. Her çalışan, hizmet verdiği şirketin başarısına katkı sağlamak için güçlü bir takım oyuncusu olarak hareket eder.